Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Microsoft Dynamics 365 Customer Service er fleksibelt og kraftig verktøy som gir ditt selskap verktøystøtte for å håndtere reklamasjoner, avvik eller andre henvendelser som må håndteres. Denne type løsninger omtales også ofte som «ticketsystem». En sak er derfor en «ticket» som er åpen inntil den lukkes. I en åpen sak kan denne følges opp med e-mailkorrespondanse, dokumentasjon, ansvarlig og tidsfrist. Saker kan kategoriseres i ulike kategorier slik at du kan hente ut statistikk over feilsituasjoner eller kundeklager.
Løsningen er meget fleksibel og har en høy grad av innovasjonstakt. Microsoft Dynamics 365 Customer Service er skybasert og kan håndteres både via mobiltelefon, nettbrett og PC. Dynamics 365 Customer Service er ofte satt opp med en tett samhandling med Dynamics 365 Sales, Outlook osv.
Aktuelt for flere bransjer
Engroshandel
I varehandel er sporing og effektivitet viktig. Vi skreddersyr løsninger som gir din virksomhet kontroll og effektivitet i din virksomhet.
Retail
Vi tilbyr butikkdataløsninger, både for enkeltbutikker og større butikkjeder. Vi tilbyr også bistand til å sette opp din nettbutikk.
Industri
Dynamics 365 støtter industribedrifter i alle prosesser; produksjonsplanlegging, produksjon, prosjektregnskap, lager/vareflyt, salg og markedsføring.